niedziela, 17 marca 2013

Wymianka z Onlyhope

Witam was cieplutko,
dzisiaj będzie dużo zdjęć i będę się chwaliła wspaniałościami które dostałam od Onlyhope w ramach naszej prywatnej wymianki. Zapraszam was serdecznie do odwiedzenia jej bloga i dołączenia do wielbicieli jej biżuterii tak jak ja :) 

Całość paczuszki, no może poza czekoladą która obroniła się przed zdjęciami..


Jak widzicie paczka jest wielka. Oprócz przepięknej biżuterii którą przybliżę wam na osobnych zdjęciach jest też herbatka, gazeta, film oraz ekologiczna torba (zielona). 
Znajduje się też mnóstwo przydasi..


W skład biżuterii wchodziły m.in przepiękne naszyjniki..


Bransoletki ..


Przesłodki breloczek w kształcie owieczki oraz słodziutka broszka..


Czyż powyższa biżuteria nie powala na kolana ? Jest przepiękna, starannie wykonana. Gorąco polecam wam biżuterię Onlyhope.

Moniko bardzo dziękuję za fantastyczną wymiankę:) 

Pomimo że Monice spodobała się moja paczuszka dla niej ja uważam że była o wiele skromniejsza. Zresztą sami spójrzcie..





Życzę wam słonecznej niedzieli
Buziaki

9 komentarzy:

  1. Fajna wymianka. Uwielbiam je. Tylko, że nie wiem z kim się wymieniać. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje króliczki nigdy nie sa zbyt skromnym prezentem :) sa kochane i pełne pozytywnej energi a tu aż dwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Upominki świetne , a więcej nie znaczy lepiej pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. ale się Wam udała wymianka! kłólicki są prześliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz jeszcze bardzo ci kochana Dziękuję za wymiankę :) Wszystko jest śliczne i uważam, że naprawdę więcej dodawać nie trzeba !:)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na bardzo udaną wymiankę:) Tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło