piątek, 16 listopada 2012

Mini króliczki cz.3

Dzisiaj ostatnia część króliczków które zrobiłam na zamówienie. Króliczki spakowane i są już w drodze do nowej właścicielki :)
 Króliki z tego posta są bardziej kolorowe niż poprzednie. Zapraszam do oglądania.

Pierwsza para kolorowo i zielono..



Tu również kolorowo i zielono..



 Okazało się że króliczków ma być 21 dlatego ta panna jest bez partnera..



Wielki finał :) Wszystkie króliczki razem :)


Trzymajcie się - do następnego postu:)
Buziaki

8 komentarzy:

  1. Cudne przedszkole królisiowe. Jestem z Ciebie dumna. =*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka wielka fajna rodzina króliczków. Te mi się najbardziej podobają. To chyba przez te kolorowe ubranka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna gromadka.Super wyglądają.Zdolniacha z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ło matko- ale stadko:) Przesyłka dotarła- bardzo dziękuję ci za takie piękności i słodkości.:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie te królisie!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło