czwartek, 15 listopada 2012

Mini króliczki cz. 2

Jak wam mija dzień ? Mój ciągnie się strasznie, do tego mam strasznego lenia a oprócz szycia czekają mnie porządki w domu..ehh.. Może ktoś mi pomoże? :D
Dzisiaj pokażę wam kolejne króliczki  które dzielnie szykują się do podróży.

Panienka w kratkę a pan w jeansie..



Delikatna biel i intensywna zieleń..



Krata i brąz...


Biel i jasny brąz..



Na dziś to tylu, a w dniu jutrzejszym pomęczę was ostatnimi już królikami z tej serii.

Życzę wszystkim udanego dnia :)

10 komentarzy:

  1. Mi też przydałaby sie pomoc w sprzątaniu ;))
    śliczne króliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow...ten w sztruksowych ogrodniczkach wymiata ;)
    super są!
    napracowałaś się!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta ostatnia para najsłodsza.Też mam lenia okropnego,a jeżeli chodzi o sprzątanie...ech.Po prostu mógł by zrobić to za mnie ktoś inny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och...ja mam zupełnie odwrotnie...nie pamiętam kiedy dzień mi się ciągnął... Wręcz marzę o takim :) Śliczne królisie i króliczki!!! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliki jak zawsze wyszły Ci rewelacyjnie. Nie potrafię wskazać nawet takiego który mi się najbardziej podoba. Wszystkie są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo! Mega słodkie, szczególnie ten biały pod koniec. Co do porzadkow to powiem Ci, ze nawet mnie odprężają... nie muszę o niczym myśleć tylko coś działać i są tego natychmiastowe efekty, czego chcieć więcej. Zapraszam Cię serdecznie na moj blog http://curiouscreativeness.blogspot.com/ każda opinia się liczy, będę bardzo wdzięczna jeżeli ją wyrazisz ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na porządki w domu na szczęście pomocne jest brzydsze pół :P I kocham patzrec na te króliczki, jakby sie jakies zdjecia z randek ogladało :

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło