poniedziałek, 29 października 2012

Moje prezenty w wymiance na jesienne dni..

Zgodnie z zasadą od dziś można chwalić się prezentami z wymianki na swoich blogach. Ja również nie będę czekać i już dziś pokaże wam co dostałam od mojej pary wymiankowej - Brydzi z bloga "Dzień za dniem".
Będzie sporo zdjęć dlatego kubki z herbatą w łapki i do zwiedzania zapraszam :D

Cały prezencik był wspaniale zapakowane. W te cudnie ozdobione pudełko, które już należycie wykorzystałam ;)


A tak wyglądała cała paczuszka, no prawie cała bo w pudełkach były jeszcze niespodzianki ale o tym poniżej. 


Dwa śliczne pudełeczka i prześliczny kotek wykonane metodą decoupage.

Małe zbliżenie na smakowite orzechy laskowe, suszone pigwy oraz liść do którego Brydzia przykleiła kartkę i skrobnęła mi kilka słów ;)

A niespodziankami w pudełeczkach są...

A tu wszystkie przydasie razem, materiał który dostałam jest dość spory. Mam już pomysł jak go wykorzystać ale na efekty trzeba będzie poczekać..


Bardzo dziękuję Brydzi za tak wspaniałe prezenty :) Sprawiłaś mi mnóstwo radości..

A teraz kilka zdjęć z drobiazgami jakie ja przesłałam Brydzi. Rzut na całą paczuszkę..

Aniołek...


 Kosmetyczka..


Kartka do której przykleiłam wysuszoną różę..


Podkładki pod kubek z wyhaftowanym muchomorkiem..


Ściskam was mocno  w to chłodne popołudnie..

12 komentarzy:

  1. Cudnie uchwyciłyście jesień. Gratuluję wymianki. Mi orzechy umknęły nie wiedzieć czemu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne!!!

    Pudełeczka, które dostałaś są przepiękne a jeszcze mają taką fajną zawartość :D Orzechy laskowe uwielbiam! Nie mogę się już doczekać na co wykorzystasz ten piękny materiał.

    Twój Aniołek jak zawsze piękny. Ale kosmetyczka (!) jak ją zobaczyłam to aż mi szczena opadła. Jest po prostu przepiękna.

    Ach świetne są te wasze prezenciki :-) Pogratulować pomysłowości i zdolności :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale prezenty! Iso Twoja kosmetyczka jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz dzięki za wspaniałe prezenty.Ja w całym zamieszaniu nie wstawiłam wszystkich zdjęć,ale już się poprawiłam i jest ok.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie się obdarowałyście!! ile prezentów!!! szaleństwo!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna wymianeczka :) Serdecznie cię zapraszam na moja wymiankę mikołajkową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne paczuchy dziewuszki stworzyłyście napatrzeć się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prezenty przepiękne! Nie porywam się na komentowanie każdego z osobna, bo słów by zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. JAkie starannie wykonane, piękne rzeczy dostałaś! I tyle przydasi... Fajnie, ze wymianka sie tak udała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna niespodzianka. Widać, że Brydzia świetnie się przygotowała do wymianki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło