piątek, 25 listopada 2011

Wyróżnienie

Wczorajszy dzień był dla mnie wielkim zaskoczeniem i radością zarazem a to wszystko z powodu wyróżnienia które dostałam od Agnieszki z blogu "Niebiesko mi" :) 



Dziękuję ci kochana za to że doceniłaś moją skromną osobę :) 

Zasady obowiązujące w zabawie to:
1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 rzeczy o sobie.
4. Nominowanie 15 osób i poinformowanie je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.

Miałam ogromny problem z nominacją osób do tego wyróżnienia dlatego nominuje tylko 10 blogów plus dwa wyjątkowe dla mnie a które niestety nie przyjmują wyróżnień chociaż wg mnie na to zasługują. Kolejność przypadkowa:

1) Turkisa z blogu turkisa-turkisa.blogspot.com - uwielbiam jej szydełkowe robótki i podziwiam przy tym cierpliwość i zaangażowanie,

2) Susannna z blogu szyjesobie.blogspot.com - wielka pasja do szycia oraz wg mnie ekspert od wykrojów,

3) Ania i Agnieszka z blogu sistu.blogspot.com - dwie siostry które zaraz po założeniu bloga skradły moje serce (he), uwielbiam je za kreatywność,

4) Joanka z blogu joanka-z.blogspot.com - tworzy wspaniałą biżuterie, szycie też nie jest jej obce szczególnie gdy trzeba przerobić koszulę na spódnice. Dziękuję jej za rady które zostawia pod moimi wpisami :),

5) Lala z blogu maniaszycia.blogspot.com - prawdziwy talent, sama projektuje i szyje swoje stroje które mnie zachwycają,

6) Kora z blogu madekory.blogspot.com - za dobre serduszko i pasje do szycia,

7) Zmalowanalala z blogu kilkascian.blogspot.com - za pasję do tworzenia i miłość do książek,

8) Agnieszka z blogu dwadomy.blogspot.com - jest dla mnie ogromną inspiracją dzięki którym tworze drobiazgi do swojego domu,

9) Kinia z blogu igielnia.blogspot.com - szycie tild oraz patchwork nie jest jej straszny :),

10) Kasia z blogu koralikikitty.blogspot.com - za precyzję i dbanie o szczegóły, a jej prace są inspiracją do dalszego tworzenia.
* Karina z blogu "Chwila wytchnienia" - to ona zainspirowała mnie do szycia moich ukochanych poduch, podziwiając jej prace naprawdę łapię "chwile wytchnienia"..

* Ela z blogu "Czary-mary z materiału" - to ona była inspiracją do tworzenia moich ozdób na choinkę, uwielbiam jej prace :)


A teraz to co wydaje mi się najtrudniejsze czyli, 7 rzeczy które o mnie nie wiecie:

* jestem trochę leniwą osobą i uwielbiam odkładać wszystko na później (czasami mam przebłyski w głowie i robię wszystko od razu),
* jestem jedynaczką, nie było mi dane mieć rodzeństwa z czego nie jestem zadowolona,
* jestem typową kawoszką, uwielbiam kawę pod każdą postacią i o każdej porze,
* uwielbiam gry komputerowe, jednak nie poświęcam im tak dużo czasu jak kiedyś,
* jestem miłośniczką zwierząt a w szczególności świnek morskich,
* kiedyś byłam wielką gazeciarą, kupowałam je z wielkim zamiłowaniem i zbierałam teraz już to minęło,
* nie wyobrażam sobie rozpoczęcia dnia bez czytania waszych blogów przy pysznej kawie oczywiście :)

Uff.. przebrnęłam..z dobrą godzinę zastanawiałam się co napisać wyżej bo najciężej pisze się o sobie ale udało się :)
Pozdrawiam wszystkich gorąco i dziękuję za odwiedzinki, a Agnieszce jeszcze raz gorąco dziękuję za wyróżnienie...

Pozdrawiam
Iza

11 komentarzy:

  1. Kochana dziękuję za nominację, czuję się bardzo wyróżniona i to jak mnie opisałaś :). I ciekawych rzeczy sie o Tobie dowiedziałam, ps. ja tez jestem leniwa ;) i często robię wiele rzeczy na raz :)
    Niestety w zabawie nie wezmę udziału bo juz kilka razy zostałam wyróżniona i nie chcę odwiedzających zanudzać, mam nadzieję że rozumiesz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj.
    Dziękuję Ci ogromnie za wyróżnienie. Nic tak nie cieszy, jak miłe słowo, dołożyłaś wielu starań do tego wisu, nie tylko wymieniłaś wybrane przez Ciebie blogi, ale uzasadniłaś ten wybór. Miło mi być na tej liście obok innych kreatywnych kobietek, których prace też podziwiam.
    Życzę Ci wszystkiego dobrego, szczęścia i pokoju.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję za nominację :) :* ale naprawdę nie jestem ekspertem od wykrojów...
    Ja też jestem kawoszem, uwielbiam kawę choć mi nie służy ale cóż.... pozwalam sobie :) I także odkładam co się da - na później :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję :) Jest mi szalenie miło ,że pomyslałaś o mnie i tak pieknie napisałaś ,dziękuję :))
    A pod tym co napisałaś o sobie to mogłabym się podpisać z tym,że nie jestem jedynaczką i nigdy nie miałam swinki morskiej ,ale reszta ,to jakbym o sobie czytała :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! Jest mi niezmiernie miło zostać wyróżnioną przez Ciebie i to wśród grona tak zdolnych osób:) Jako, że to pierwsze tego typu wyróżnienie chętnie wezmę udział w zabawie:) Pewnie minie trochę czasu zanim poskładam rozklekotane z radości myśli:) I wielkie DZIĘ-KU-JĘ za krótką charkeryzację:) Dozgonna wdzięczność! Coś mi się wydaje, że odkładanie wszystkiego na ostatnią chwilę łączy większość z nas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Kochana za tak miłe wyróżnienie:**********

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sie ciesze ze moglam Cie obdarowac tym wyroznieniem :) Ja tez uwielbiam kawe ale z mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłośniczka świneczek morskich,tak to prawda bardzo je kochasz,ale inne zwierzęta też darzysz duzą sympatią:)

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nagrody, jest na pewno zasłużona!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zaszczycona i wzruszona Izabell ♥ DZIĘKUJĘ...
    Lubię zaglądać do Ciebie i podglądać co nowego robisz ,to co piszesz pozwala poznać Cię nieco bliżej ale na dobrą sprawę wszystkie niezbyt się różnimy.
    Jak to kobiety...
    Izabell ja dzięki Tobie pierwszy raz byłabym wyróżniona... i nawaliłabym z pewnością,jestem ograniczona czasem do niewyobrażalnych granic...jestem więźniem swoich obowiązków. Może następnym razem ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo dziękuję za miłe słowa! To zaszczyt wielki dla mnie! Moje pierwsze wyróżnienie w moim krótkim życiu blogowym ;o)
    Chętnie przyłączę się do zabawy jak tylko znajdę chwilę bo napisanie o sobie zajmie mi na pewno masę czasu ;o) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam ciepło! ;o)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło