niedziela, 24 lipca 2011

Zieleń

Jak już wiecie uwielbiam sukienki bez ramiączek dlatego ostatnio głównie skupiam się na szyciu takich sukienek. Dzisiejszy post przedstawiam kolejną sukienkę która dołącza do mojej kolekcji jednak tym razem w jednym z moich ulubionych kolorów. Aparat nie pokazał dokładnie jak głęboka jest zieleń, ale uwierzcie kolor jest cudowny. Sukienka posiada dwie warstwy materiału i ozdobiona jest dodatkowo długim zamkiem błyskawicznym.



Dodatkowo pokazuje mały bonus jakim jest strój kąpielowy. Uszyty z resztek materiału który mi został po uszyciu sukienki z poprzedniego posta. 

12 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo:) A tak swoją drogą Karo czy my się nie znamy z pewnego portalu wymiankowego? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Super sukienka!
    Czy pozwolisz że kiedyś w przyszłości (trochę odległej, bo póki co nie mam czasu :( ) nakręcę video jak taką uszyć? Oczywiście nie omieszkałabym napisać skąd pomysł, inspiracja i czyj projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. KaYLa możesz jak najbardziej zrobić taki filmik i umieścić go na swoim blogu. Myślę że za pewnie komuś pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka, wspanialy kolor i ten uroczy wyrazisty zsuwak... :) Wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest przepiekna <33
    dodaje do obserwowanych :) i zapraszam do mnei :)

    OdpowiedzUsuń
  6. możliwe że "miałyśmy już do czynienia" na moich ciuchach bo mam tam profil

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty masz dar! I świetne poczucie stylu! Sukienka jest idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, jak ja lubię takie sukienki. Takie "cacane". Tylko mi żal, że moje gabaryty nie pozwalają mi ich nosić. Pięęęęęęęękna

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło