środa, 6 lipca 2011

Second hand

Second handy istnieją od bardzo dawno jednak osobiście nigdy nic w nich nie kupiłam. W sumie sama nie wiem dlaczego. W mojej miejscowości jest kilka jednak niezbyt urodziwych i dzisiaj się o tym przekonałam. Z dwóch pierwszych wyszłam po 30 sekundach ze względu na intensywny zapach (czyt. odór), jednak nie zrezygnowałam i weszłam do trzeciego. Przeglądając wieszaki itd. stwierdziłam że nic nie znajdę tam dla siebie. Już miałam wychodzić gdy zobaczyłam wg mnie śliczny kombinezon, idealny na upalne lato. Kombinezon jest marki Urban Behaviour. Poszukałam ich strony w internecie i znalazłam dużo innych inspirujących kombinezonów tej marki. Mój pierwszy zakup w sh i jaki udany. Przyjemność ta kosztowała mnie jedynie 3 zł :)




Jednak post ten nie może obyć się bez szycia dlatego chce pokazać wam coś drobnego. A mianowicie przerobiłam mega torbę ekologiczną na małą i zgrabną siatkę  na zakupy :) Tylko zwęziłam i skróciłam oraz doszyłam kwiatka. A takie małe a cieszy :))



1 komentarz:

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło