sobota, 18 sierpnia 2012

Zakupy, wymianki, prezenty...

Dzisiaj mnóstwo zdjęć, a sam post przepełniony jest chwaleniem się. Wiem że to nie ładnie ale kto z nas nie lubi pokazywać zakupionych czy podarowanych rzeczy? Ja lubię więc pokazuję ;)

Zacznę od części zakupowej. Jakiś czas temu zakupiłam sobie u Gosi z "Starego pianina" przepiękną ozdobną deseczkę, którą mam zamiar powiesić w mojej nowo wymalowanej kuchni.Napis na desce idealnie pasuje do mnie, dokładnie odzwierciedla mój stosunek do gotowania ;))

Do każdego zamówienia w ramach promocji Gosia dorzucała upominek. Dostałam przepiękną zakładkę do książki również wykonaną techniką decoupagu :)


Wszystkim polecam zakupy u Gosi:) Wszystkie dzieła Gosi są przepiękne, staranie zrobione i w przyzwoitych cenach.

Teraz czas na prywatną wymiankę:) Wymiankę zrobiłam z Gosią z "Starego pianina" po tym jak zrobiłam u niej zakupy :) Gosia chciała jednego z moich króliczków, mi zaś ogromnie spodobał się jej paryski obrazek.


Oczywiście  paczce znalazłam nie tylko obrazek, Gosia dorzuciła mi lawendowy wieszaczek:) Wieszaczki Gosi dawno wpadły mi w oko i miałam zamiar go niebawem kupić a tu proszę niespodzianka:)


A to paczuszka jaką przygotowałam Gosi za obrazek paryski :))


Dziękuję bardzo Gosiu za wspaniałą wymiankę :)

Teraz kolej na kolejną prywatną wymiankę, tym razem wymieniłam się z Margaretką .Gosi spodobały się moje tildowe kwiatuszki, ja zaś zachwycałam się (i nadal to robię) nad jej filcowymi broszkami  w kształcie róż. Wybrałam sobie szarą róże która idealnie pasuje do mojego płaszcza na zimę:) Oczywiście Gosia podesłała mi dwie (!) i do tego przepiękne kolczyki w podobnym kolorze.




A tu prezencik ode mnie dla Gosi..


Dziękuję Gosiu za wspaniałą wymiankę:))

Ostatnia już część tego posta.. Wczoraj odwiedził mnie mój dobry kolega i w ramach moich urodzin przyniósł mi prezencik:) 
Wydaje mi się że jest to idealny prezent dla każdej z nas która szyje..ja skakałam z radości..


Oczywiście kwiaty też były: róże od mojego M.  A przepiękne polne kwiaty ( w tym słoneczniki) dostałam od trójki dzieci mojej znajomej. Dzieciaczki odwiedziły mnie z rana i w drzwiach zaczęły mi śpiewać "Sto lat" :) Najmłodszy z nich miał 5 lat :) Wybaczcie jednak za to kiepskie zdjęcie.


To by było na tyle, dobrnęłyście do końca?

Ściskam Was mocno i do następnego

10 komentarzy:

  1. ale tego dużo!!! i jakie wszystko przepiękne!! zazdroszczę Ci :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobraziłam sobie jak te dzieciaki stojąc w drzwiach zaczęły śpiewać to musiało być przeurocze :D

    Wszystko przepiękne :D również dziękuję za cudną wymiankE :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Izuś, zazdrość mnie tylko inspiruje. ^^ Bukiet jest uroczy. Napisz mi proszę, jakie kwiaty i w jakim kolorze lubisz najbardziej. To baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo ważne. Całuski. =*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kochana za miłe słowa:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty dostałaś - widać że bardzo udane wymianki :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesli urodziny to nie może zabraknąć życzeń- wszystkiego dobrego! A wymiankowe prezenciki w obie strony super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenty wymiankowo - urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy i śliczne prezenty ! wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło