środa, 22 sierpnia 2012

Bluzka plus kamizellka

Dzień dobry:)
Jak tam wasze samopoczucie? Ja mam niezłe zakwasy po wczorajszej pracy przy moim remoncie. A zaraz czeka mnie powtórka z wczoraj. Z racji tego że nie będę miała czasu na nic innego nie wiem kiedy będzie kolejny post, być może szybko bo wieczorami próbuje coś robić a w dzień drapie ściany w mojej kuchni :D 
Dzisiaj pokaże Wam dwie proste przeróbki, z góry uprzedzam że ciuszki nie są pokazane na żadnej "bryle" ponieważ przeróbki były na życzenie osoby która mieszka 100 km od mojej miejscowości.

Bluzkę z rękawkami przerobiłam na grzeczną koszulkę z kołnierzykiem..


Kolejna rzecz była jeansową sukienką, myślę że wiecie o jaki rodzaj sukienki mi chodzi. Zrobiłam z niej kamizelkę i ozdobiłam kwiatem.


Życzę Wam słonecznego dnia (u mnie pada deszcz) oraz do zobaczenia niebawem

7 komentarzy:

  1. Ślicznie to wygląda. U mnie dziś słonecznie i gorąco, przesyłam trochę promieni słońca dla Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetle przeróbki :D ja wczoraj walczyłam z maszyną ale poległam eeeeh :D

    U mnie z rana nawałnica a teraz słońca nie ma ale ciepło ;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kołnierzyk na pierwszym zdjęciu jest zarąbisty! ogólnie fajne przeróbki :) no i życzę udanego remontu, zmiany zawsze są fajne, tylko czasami ciężko do nich się zebrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zabrać się nie było trudno ale ciężko jest nie powiem. Okazało się że musimy zrobić więcej niż planowaliśmy np. wymienić całą instalację :/ Ja już na dziś skończyłam bo sił brak.

      Usuń
  4. taki ams ztalent zrobic nowe ze starego :) zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ja mam zakwasy po walce na mojej działce wiec założymy "zakwasowy klub" ;) Propo przeróbek udały się tobie,a kamizelka zapewne powstała z sukienki szmizjerki ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło