piątek, 17 sierpnia 2012

Wyniki candy urodzinowego oraz mini candy

Szybciutko podam wyniki obydwu candy i uciekam spać. Podaje je teraz bo w dzień nie z bardzo będę miała na to czas. Na wstępie dziękuję też wszystkim osobą za udział w obydwu candy. 

W candy urodzinowym chętnych do przygarnięcia wianuszka było 20 osób :) Losowanie tak jak zawsze odbyło się tradycyjnie. Losował jak zwykle mój M.

Osobą do której poleci wianuszek jest......


Gratuluję i poproszę o wysłanie na mojego maila adresu do wysyłki :)

Teraz kolej na mini candy gdzie można było wybrać króliczka którego sama wybiorę dla zwycięzcy. Królik ten jest na poniższym zdjęciu z wynikami. Udział w losowaniu wyraziło 7 osób :)
Tym razem osobą która podjęła się losowania była mama mojego M.

Króliczkiem zaopiekuje się.....

Gratuluję i również poproszę o adres na mojego maila :))

Dziękuję jeszcze raz za udział i życzę dobrej nocy jak i również miłego dnia :)

14 komentarzy:

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło