poniedziałek, 5 września 2011

...

Nie miałam pomysłu na tytuł postu dlatego jest taki jaki jest. dzisiaj prezentuje dwie rzeczy: bluzeczkę oraz spódniczkę. Przy obydwu rzeczach nie namęczyłam się bardzo. 
Bluzeczkę która wyglądała tak:


Zwęziłam a na plecach wycięłam serce i naszyłam różową koronkę:



Podobną bluzeczkę tylko z serduchem z przodu uszyła Agnieszka z blogu Sistu. tutaj  możecie zobaczyć to cudo:) Zapraszam do oglądnięcia całego bloga gdyż dziewczyny tworzą wspaniałe kreacje. 

Kolejna jest spódniczka którą skróciłam i starałam się zrobić na kształt bombki. Zrobiłam ją ponad rok temu a dopiero niedawno znalazłam te zdjęcia.




Mam do Was jeszcze pytanie na temat mojego loga. Czy nie wydaję się Wam że jest za duże i trochę przytłaczające? Pytam bo myślę nad jego zmianą.. 
Życzę udanego początku tygodnia i do następnego :))

2 komentarze:

  1. Przeróbki to wspaniała sprawa, bo nie kosztują dużo a jak cieszą :)
    Logo nie jest za duże, jeśli chcesz coś zmienić to może tylko na inny styl liter.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh racja racja - podobnie myślimy. Ja też coraz częściej myślę o przerabianiu ciuchów - super sprawa - tanio, oryginalnie oraz kreatywanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło