czwartek, 20 lutego 2014

Radosne dekoracje - recenzja książki

Witam cieplutko,
ogromnie się cieszę że w końcu mogę zamieścić dla was recenzje książki "Radosne dekoracje" autorstwa Tone Finnanger. Książkę te miałam możliwość przejrzeć w sierpniu 2013, wtedy tylko umieściłam na blogu skąd książka do mnie przywędrowała - tu.

Przechodząc to sedna. Książka posiada ponad 50 projektów na uszycie różnych rzeczy. Ja znalazłam w niej kilka które mi się spodobały np. strach na wróble, kurczaczki czy anielską krówkę.


Spis treści jest bardzo przejrzysty i bardzo spodobały mi się nazwy m.in Na wsi czy Ogrodowi towarzysze. Dodatkowym atutem książki są przepiękne zdjęcia które same w sobie są inspiracją.



W ramach recenzji książki uszyłam z niej stracha na wróble którego szyje się dość przyjemnie. Wykrój nie jest skomplikowany, a wykańczanie stracha to sama przyjemność. Ja swojego stracha zrobiłam w bardzo jasnych barwach, zamiast gałązek w włosach umieściłam postrzępiony, sztuczny sznurek. Jedynie o czym zapomniałam to zrobić mojemu strachowi nos. Ale i tak uważam że jest uroczy i nie taki straszny jak się wydaje :) 





I co o nim sądzicie?

Wracając do książki to chętnie umieściła bym ją w swojej domowej biblioteczce. Polecam wszystkim zapoznanie się z tą pozycją.

Niebawem kolejna recenzja książki, tym razem "Przytulnych dekoracji".
Pozdrawiam

6 komentarzy:

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło