czwartek, 25 lipca 2013

Króliczki na wymianę

Witam ciepło, 
jak tam wasze samopoczucie?
Chciałam dzisiaj pokazać wam parkę króliczków jakie wykonałam w ramach prywatnej wymianki. 
Króliczek miał być jeden ale postanowiłam zrobić niespodziankę i uszyłam drugiego, mniejszego króliczka do pary.
Wymianę przeprowadziłam z Panem Bartkiem który zajmuje się sztuką i w zamian za królisia naszkicował ołówkiem portret dla mnie.  
Zapraszam was na facebooka pana Bartka i przyjrzeniu się bliżej jego szkicom.


A poniżej dwa króliczki które wykonałam. Królik w niebieską kratę mierzy 34 cm, ten drugi to maleństwo 20 cm.



Pozdrawiam ciepło i do następnego :)

10 komentarzy:

  1. Marzy mi się taki portret, może kiedyś znajdę kogoś,kto taki dla mnie wykona :)
    A króliczki jak zawsze śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Pana Bartka można zamówić sobie taki portret :)
      Zdjęcie nie odzwierciedla do końca piękna tego szkicu w rzeczywistości.
      Polecam

      Usuń
  2. wow! super szkic, widać ukryty talent
    króliczki jak zwykle przeurocze (choć wolę je w sukienkach)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny ten szkic, talent. :)
    Króliczki urocze. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Im wiecej sie przygladam temu rysunkowi tym bardziej mnie urzeka...Kroliczki przeslodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny portret, a królisie jak zawsze pełne uroku

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny szkic. A króliczki słodkie! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny portrecik..Królisie jak zwykle cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło