poniedziałek, 6 maja 2013

Abażur na lampe

Pomimo remontu mojej kuchni który odbył się w tamtym roku postanowiłam odświeżyć jej wygląd poprzez nowy abażur na moją kuchenną lampę. Poprzedni klosz był szklany i lampa wyglądała surowo, teraz jest o wiele przytulniej. Uszycie tego abażura to łatwizna i szyło mi się go z przyjemnością. 
A co wy o nim myślicie?



Na koniec chciałam pokazać wam moje 11 cm maleństwo które mieści się w dłoni. Niestety materiał przy przewracaniu trochę się porwał i króliś ma scerowane łapki :)


Życzę udanego poniedziałku i słonecznego tygodnia

4 komentarze:

  1. ojej ojej ależ on jest cudowny!!! a takie zacerowanie tylko mu uroku dodaje! nic tylko kochac takie maleństwo :) i do tego jaką ma śliczną sukieneczke w kratke :) jak go niechcesz to ja wezme ;p :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jejciu ale maleństwo, śliczny zajączek... Pomysł na abażur znakomity... i od razu miluśno się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny abazur :) Zajaczek malenstwo cuudny :):) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł z tym abażurem..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło