niedziela, 10 czerwca 2012

Złapany licznik plus zabawa

Licznik 2222 został złapany! Nie wierzyłam że komuś się uda i martwiło mnie to bo bardzo chciałam kogoś obdarować fartuszkiem a tu proszę... szczęściarą została Hiperbola :) Gratuluję ! Na dowód poniżej zdjęcie..

A teraz " Zabawa w 11 pytań", będzie ciężko ale spróbuję :) Do zabawy zaprosiła mnie Tafcik z bloga "Tańcem haftowane".


Zasady Zabawy w 11 pytań:

1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście. 3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście. 4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś !!! 5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.
 Pytania które zadała Tafcik:
 1)lata 60 czy 80te? - zdecydowanie lata 60
2)opera czy balet? - Opera
3)książka czy film? - większość z was uwielbia książki ja jednak kocham napięcie które dostarcza mi dobry film
4)zupa czy drugie danie? - drugie danie, nie ma to jak ziemniaczki i kawał dobrego mięska he :)
5)wino czy piwo? - wino, do tego czerwone wytrawne
6)biały czy czarny? - biały
7)zakupy czy słodycze? - w sumie jedno i drugie, ale że postanawiam się wziąć za siebie to wybieram zakupy
8)The Beatles czy The Rolling Stones? - The Beatles
9)Włochy czy Francja? - Francja (to moje marzenie żeby tam się znaleźć)
10)jesień czy wiosna? - wiosna
11)ciepła kawa czy ciepłe mleko? - ciepła kawa, ewentualnie z mlekiem :)

Pora na moje pytania:
* róż czy czerń?
* tulipan czy róża?
* piwo czy wódka?
* jesień czy zima?
* Niemcy czy Rosja?
* mięso czy warzywa?
* dom czy mieszkanie?
* igła czy maszyna?
* radio czy telewizja?
* góry czy morze?
* buty czy torebki?

Do zabawy zapraszam:

5 komentarzy:

  1. Tak polowałam na ten licznik, że weszłam o 7 numerów za późno :( Gratulacje dla Hiperboli :)) Dziękuję za zaproszenie do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczeciary która złapała licnzik :)
    i dziekuje za zaproszenie do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiesz ze na wszystkie pytania odp tak jak TY?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie do zabawy:) Na wszystkie pytania odpowiem, ale po zakończeniu roku szkolnego... teraz mam urwanie głowy!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią mogę się pobawić :)
    http://modelina-fotografia-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło