poniedziałek, 10 października 2011

Girlanda

Ostatnio mnóstwo czasu zajmuje mi przeglądanie i czytanie od deski do deski waszych blogów. Zauważyłam że najczęściej są to blogi o tematyce dekoracji wnętrz. Znalazłam mnóstwo fantastycznych pomysłów które mogę wykonać sama żeby upiększyć swój kącik. Jednym z takich blogów jest blog http://ushiilandia.blogspot.com/. Znalazłam tam wspaniały pomysł na girlandę którą można udekorować okno. Ogromnie polecam tego bloga bo jest inspiracją. 
A tak wygląda moja girlanda:




Dzięki Ushii powiesiłam w oknie klatkę z ptaszkami. U mnie w wersji naturalnej, bez malowania.



Na koniec dziękuję wszystkim za odwiedziny i miłe komentarze:)
Buziaki :*

2 komentarze:

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło