czwartek, 25 sierpnia 2011

Spodenki

Pomimo że do jesieni jest jeszcze daleko postanowiłam uszyć sobie coś co za pewnie będę nosić w chłodne dni. Krótkie spodenki uszyłam z bardzo grubego materiału dzięki któremu w połączeniu z grubymi rajstopami będzie mnie nieźle grzało:) Koniecznie muszę wspomnieć że jest to mój debiut jeżeli chodzi o szycie spodni. Ogólnie jestem zadowolona z efektu i prawdopodobnie w najbliższym czasie uszyje jeszcze kilka par. Być może porwę się też na uszycie długich spodni.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne te spodenki:) Jesienią musisz pokazać je w zestawieniu z rajstopami, wtedy będą wygladac jeszcze śliczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwsze szycie spodni wyglądają fantastycznie! Spodnie i żakiety, to coś, czego szycie mnie przeraża. Zresztą wiadomo - praktyka czyni mistrza, więc szyj jak najwięcej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze- cieszę się z kolejnego wpisu:) Po drugie- świetne spodenki! Bardzo ładnie Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło