wtorek, 31 maja 2011

Kopertówka

Dzisiaj zamiast ubrań przedstawiam torebkę. Przerabiałam ją ponad rok temu dlatego też nie posiadam zdjęć jak wyglądała wcześniej. Mogę tylko powiedzieć że była większych rozmiarów i posiadała ohydne frędzle przy kieszonkach. Taka typowa bazarowa torebka z jeansu. Teraz nabrała mniejszych rozmiarów jak na klasyczną kopertówkę przystało oraz dostałą kilka ćwieków:) Powiem że ćwieki zabrałam z starego paska. A oto efekt:


Chciałam nawiązać jeszcze do wczorajszego postu i pokazać wam bluzkę którą uszyłam na mnie.

2 komentarze:

  1. Jesteś naprawdę zdolna dziewczyna tak dalej trzymaj fajne zestawy proponujesz coś odpatrzę na pewno jak mi dzieci pozwolą na minute spokoju i ciszy pozdrawiam Grażyna z podkarpacia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miły komentarz, od razu mi cieplutko n serduszku:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło