czwartek, 18 października 2012

Moja wędrująca książka plus zeszyt

Witajcie kochane,
po ostatnim poście na temat wędrującej książki wpadłam na pomysł żeby samej zorganizować taką zabawę tylko z małym dodatkiem. Oczywiście wciąż bije się z myślami czy ten pomysł będzie miał jakiś odzew z waszej strony - jednak zaryzykuję :) 

Książka którą chciałabym puścić w obieg to książka oczywiście na temat poduch. Posiada ona ponad 100 pomysłów na podusie. I ja ciepło ją wam polecam. Kiedyś wspomniałam już o niej na blogu.

Szukając na innych bloga informacji na temat wędrujących książek natchnęłam się na pomysł tzw. zostawiania śladu po sobie poprzez wpis do książki. Może wyda wam się to dziwne jednak nie jestem zwolenniczką pisania na stronicach jakiejkolwiek książki dlatego wymyśliłam "wędrujący zeszyt". Zamiast do książki każda z was będzie mogła wyżyć się twórczo na kartkach zeszytu który będzie dołączony do książki :) Będzie to wspaniały prezent dla mnie od was - moich blogowych koleżanek :) W zeszycie możecie pisać o czymkolwiek, ozdobić go jak chcecie. Możecie napisać o swojej pasji, wkleić swój ulubiony przepis na pyszne danie, napisać ulubiony wiersz, opisać miejsce które was fascynuje albo zwyczajnie się przywitać. W nocy ozdabiałam okładkę zeszytu żeby nie był szaro bury. A tak prezentuje się mój skromny zeszyt.

A teraz kilka krótkich zasad:

1. W zabawie może wziąć udział każdy kto regularnie prowadzi bloga. 

2. Przesyłamy książkę do kolejnej osoby na swój koszt listem poleconym, proszę o skan lub zdjęcie nadania na maila: izabelap23@gmail.com

3. Na przestudiowanie książki każdy uczestnik ma 3 tygodnie (oczywiście jeśli ktoś przeczyta szybciej to może szybciej książkę przesłać dalej ).

4. Zostawcie proszę w załączonym zeszycie jakiś znak po sobie.

5. Przesyłając książkę do kolejnej osoby dodajemy dla niej jakiś mały prezencik, może być to coś zrobionego własnoręcznie lub zakupionego co sprawi radość innej osobie.
.
6. Zapisy na zabawę trwają do końca października tj. 31.10

7. Osoby biorące udział w zabawie proszę o wstawienie podlinkowanego banerka u siebie na blogu (znajdziesz go poniżej)  oraz przesłanie mi swego adresu pocztowego na adres izabelap23@gmail.com w tytule należy wpisać "Wędrująca książka"

8.Kolejność wysyłania książki odbędzie się według zapisów pod tym postem. 

9. Zabawę zaczynam od razu, czyli od zapisania się pierwszej osoby.



Mam nadzieję że odezwie się choć kilka osób:)

Ściskam mocno

4 komentarze:

  1. no to ja sie zapisuje ... banerek wieczorkiem dodam jak moje szkraby zasną pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuje się ponownie, mam nadzieję , ze tym razem skutecznie. Pozdrawiam i dziękuję za informacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja pewnie przegapiłam termin, czy jeszcze można?
    nie chciałam by książka trafiła do mnie w okresie przedświątecznym, bo wtedy jest dużo innych zajęć. Chyba, że są tam też świąteczne poduszki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło