niedziela, 21 sierpnia 2011

Szarość

Uwielbiam ten kolor, dlatego też w tym odcieniu powstała moja kolejna kopertówka które również ubóstwiam. Idealnie pasują do moich ukochanych szpilek. Za pewnie podczas jesiennej aury nie rozstanę się z nimi ani na moment. Żeby trochę urozmaicić tą szarość do wewnętrznej strony  torebki dałam różowy materiał. Następnie przyozdobiłam ćwiekami. Swoją drogą ostatnio łapie się na tym że ćwieki towarzyszą mi prawie we wszystkim co szyje. Miłej niedzieli do zobaczenia wkrótce.



6 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje pomysły:) Masz niesamowitą wyobraźnię! Czekam na kolejne wpisy z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa:) Kolejny post już jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kopertówka, używałaś jakiegoś sztywnika?
    Pozdrawiam
    Bee

    OdpowiedzUsuń
  4. Do usztywnienia użyłam opakowania kartonowego po pizzy he :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło