piątek, 1 czerwca 2012

Woreczki

Ostatnio dopadła mnie chęć szycia woreczków, które można zastosować praktycznie wszędzie. Szycie ich sprawiło mi dużo radości i przyznam że mało czasu. W tym poście prezentuje siedem pierwszych które uszyłam.








Jak wam się podobają? Jakie zastosowanie dla takich woreczków znajdujecie w waszych domach?

Zapraszam również na moją "Wymiankę z wierszem", którą organizuję pierwszy raz oraz gorąco zachęcam również na wzięcie udziału w moim Candy rocznicowym :)
Miłego dnia 

9 komentarzy:

  1. Super woreczki. Ja takie wykorzystuje na rozne sposoby :) Chowam rozne drobiazgi, aby nie poniewieraly sie po calym pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne! ja bym tam poupychała różnego rodzaju suszki co by wszędzie pachniały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te błękitne są super, ja w woreczkach w łazience trzymam próbki kosmetyków, a w szafach suszoną lawendę

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne przydasiowe woreczki.Dziękuję za udział w mojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Woreczki to super gadżet w każdym domu!Można w nich przechować suszone zioła i grzyby,lawendę,drobne zabawki,foremki kuchenne,kosmetyki,mydełka...wszystko zależy od wyobraźni i potrzeb:)
    Piękne te Twoje woreczki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym w nie pochowała bransoletki :) fajne są te z koronkami.
    A można też schować w nie różne tasiemki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło