sobota, 4 czerwca 2011

Sukienka na wieczór

Jedna z cudownych kobitek na moim ukochanym  forum stwierdziła że chyba bardzo lubię przerabiać. Hmm.. lubię i tym bardziej że mam z czego. Czasami też zdarza mi się coś uszyć jednak nie jest to idealne (wspominałam już że jestem amatorką co do szycia) ale staram się i robię to z sercem :) Dlatego żeby nie było że tylko przerabiam dzisiaj prezentuje sukienkę. Myślę że jest bardziej wytworna od poprzedniego zestawu i nadaje się na wieczór. Chciałam jeszcze dodać że materiał z góry sukienki (czarny) jest użyty ze starej bluzki i tylko dlatego że nie posiadałam czarnego materiału. Ogólnie sukienka jest lekka w noszeniu i bardzo połyskująca.Co do dodatków nie jestem zachwycona, szczególnie z torebki..dopiero teraz zauważyłam że jest jakaś dziwna.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło