sobota, 28 maja 2011

Wprowadzenie

Witam serdecznie..

Od kilku lat jestem wiernym obserwatorem blogów o modzie jak i tych o szyciu. Dzisiaj postanowiłam się przełamać i wkroczyć do świata blogów. Możliwe że nie będę niczym się wyróżniała na tle innych (a przyznam że blogów o tej tematyce jest pod dostatkiem), jednak mam cichą nadzieję że zainspiruję niektórych z Was do tworzenia czegoś własnego. Jak sama nazwa bloga wskazuje będę przedstawiać Wam moje prace. Będą tą przeróbki jak i również szycie od podstaw. Od razu zaznaczam że jestem samoukiem jak również amatorką w tej dziedzinie. Dlatego też wskazówki od Was mile widziane.Oprócz szycia od czasu do czasu pojawią się moje interpretacje zestawień ubrań. Głównie propozycję w których ja się pojawiam. 
Więc? Przyjmiecie mnie do swego grona?

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Isabell, zdolna kobita z Ciebie, właśnie od A do Z poczytałam Twojego bloga, fajnie się go ogląda i czyta zwłaszcza gdy nie ma się takiego daru jak Ty posiadasz :) miło popatrzec na Twoje wytworki, ciekawe, odważne zestawienia :) gratuluję :) oczywiście zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło