niedziela, 29 maja 2011

Róż

Nigdy nie przepadałam za różem i głównie moja garderoba składała się z ciemnych ubrań. Wszystko zmieniło się gdy uszyłam sobie oto tą sukienkę. W sumie to doszyłam tylko dół. Góra to bluzka na ramiączkach którą dostałam od znajomej. Trochę zwęziłam a następnie doszyłam dół z materiału formując bombkę a to wszystko zakończyłam  dużą kokardą. Plusem w tej bombce jest to że materiał jest dość sztywny, dzięki czemu łatwiej było mi uformować materiał na kształt bombki. 



Torebka - House
Buty - www 


Pozdrawiam 

1 komentarz:

  1. naprawdę ekstra pomysł ;) mimo że również nie przepadam za różem, ale mi się całość podoba

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło