poniedziałek, 30 maja 2011

Biel

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić coś świeższego. Bluzka którą chce zaprezentować została uszyta dzisiaj. U mnie nastały już gorące, słoneczne dni dlatego bluzka jest wykonana z cienkiego i przewiewnego materiału. Pokaże też jak łatwo można ją zrobić:)

Z materiału wycięłam taką oto formę (nie mam szablonów, robię na oko)


Następnie tak jak pokazują strzałki zszyłam górę oraz brzegi materiału


Bluzeczkę zszyłam po obu stronach (materiał zszywamy na lewej stronie ale to raczej każdy już wie)



W dolną część bluzki dałam gumkę, natomiast w górną część satynową wstążkę. Bluzeczka uzyskała formę bombki.



I jak podoba Wam się efekt końcowy?

Ściskam mocno

1 komentarz:

  1. jest piękna! czuję się zainspirowana, więc bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło