sobota, 28 lipca 2012

Kwiatki tildowe

Ostatnio skusiłam się na zrobienie kwiatuszków tildowych, jest to mój zupełny debiut i uważam że nawet udany.
Dodatkowo do kwiatuszków przyszyłam wstążki żeby nie pełniły tylko funkcji igielnika a również funkcję pięknej ozdoby do domu:) Cała moja gromada razem...

A teraz przyjrzyjmy się dokładniej:

Kwiatuszki w odcieniach czerwieni..

Fiolet..

Pomarańcz z szarością..

Biel z niebieskimi kwiatami..

Biały z fioletem..


Szary polar..


W cętki..


Życzę wam słonecznego weekendu :)

11 komentarzy:

  1. wszystkie przecudne!!! ale z tymi niebieskimi kwiatkami... najwspanialsze! świetny pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam jeszcze napisać, że masz chyba 100 pomysłów na minutę, bo za każdym razem pokazujesz coś innego :)

      Usuń
  2. Cudne:) Połączenie pomarańczowego z szarym najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki piękne, ale masz pomysły!!Bardzo fajny nowy banerek z moimi ulubieńcami:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!!! Najbardziej zachwyciły mnie stalowo-pomarańczowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ochotę zrobić takie kwiatki, i zbieram się do tego już chyba ze 3 miesiące. Twoje wyszły Ci bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne, równiutkie :-) ja jeszcze nie próbowałam ich szyć :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło