sobota, 21 lipca 2012

Finał "Wymianki z wierszem"

Witajcie kochane
Na początek chciałam bardzo podziękować wszystkim którzy wzięli udział w mojej wymiance, stworzyłyście wspaniałe prace. 
Jak w niektórych wymiankach tak i w tej nie obyło się bez problemów. Nie wszyscy wysłali mi potwierdzenia co wiązało się z tym że przez cały okres wymianki chodziłam jak na szpilkach zamartwiając się czy każdy dostał swoją paczkę. Do dnia dzisiejszego  nie mam wieści od jednej osoby jak z jej paczką :( Po drugie nie wszystkie osoby ( a przynajmniej jedna) nie dostosowały się do tematu wymianki --> brak pracy w której zawarty był by wiersz :(

Poniżej przedstawiam galerię z waszymi pracami. Są cudowne, widać że każda z was włożyła w to wiele wysiłku:)
















Jeżeli jakimś cudem któraś z was nie otrzymała paczki z wymianki proszę o kontakt mailowy: izabelap23@gmail.com

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Dziękuję Izuś za zorganizowanie wymianki :)
    Ja otrzymałam paczuszkę od Marioli, wieczorkiem się pochwalę :)
    Czekam na kolejny temat wymianki :)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy szkoda, że sie nie zapisałam. Ale może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie i kolorowo u Ciebie, żałuję, że nie wzięłam udziału. Może następnym razem. Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczności dostałyście :-) Ja niestety nie dałabym rady wywiązać się z paczuszki w tym czasie, więc tym razem - z żalem - się nie zapisałam... Czekam na kolejny wymiankowy temat.
    PS. Serdecznie dziękuję za karteczkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Izus moze "pozyczysz" zdjecie mojej paczuszki z bloga butterchilli ? głupio wyglada ten znak zapytania :( i jeszcze ktos sobie pomysli ze nie wywiazałam sie z wymianki:((( a ja poprostu nie miałam mozliwosci zrobic zdjecia :( pozdrawiam serdecznie i dziekuje za cudna wymianke

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło