wtorek, 17 kwietnia 2012

Czas na przeróbkę

Na początek kilka słów dotyczących ogłoszenia z mojego ostatniego posta.Zrobiłam małe losowanie, było chętnych aż 8 osób, liczyłam raczej na zero. Nie pokazuję fotorelacji gdyż nie było to candy.  Nie przeciągając paczka z kosmetykami poleci do "Dzieła Madame". Została już ona poinformowana mailem.

Teraz czas na tytuł posta, w końcu po bardzo długim czasie nabrałam weny na przeróbkę. Troszkę nietypową..

Na początku były sobie stare, lakierowane kozaki które nadawały się już tylko na śmieci....

Teraz nie są już podobne do butów. Powstała z nich urocza torebka...



A tyle zostało z nieszczęsnych kozaków..

I jak wam się podoba ?

Powiem szczerze że strasznie ciężko było "obrać" kozaki z tej skóry, było masę prucia i cięcia ale efekt końcowy mnie zadowala:) 
Szykuje mi się kolejna przeróbka, już nie taka jednak  też z lakierowanej skóry. Mam nadzieję że mój pomysł się powiedzie.
Ściskam was mocno

17 komentarzy:

  1. buty obrane ze skóry podobają się bardzo :D a torebka - rewelacyjny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa, zdolna kobieta jesteś.
    Butki wykończ filcem i na zimę przydadzą się;-))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba wyszła cudnie!!Nigdy nie wpadłabym na taki pomysł!!Gratuluję wyobraźni!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow...naprawdę niezłe! :) gratuluję pomysłu! zdolne dziewczę z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierzę... Nigdy bym nie pomyślała, że z butów może powstać torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :))Dobra jesteś :)torebka z butów wyszła ci genialnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł:) nigdy bym na to nie wpadła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zapisanie się na moje candy, pozdrawiam serdecznie.pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana dziękuję !!!!! właśnie o to mi chodziło :))) Super Ci wyszła ta torebeczka nie wpadłabym na ten pomysł, żeby z kozaków uszyć torebkę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto było się pomęczyć kozakami - bo torebka wyszła extra.Pozdrawiam Ewa:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Chybabym nie potrafiła uszyć torebki z kozaków.Ej tam...na pewno bym nie uszyła. Super pomysł i wykonanie. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    Ps. Jak będę tu zaglądać- to nauczę się szyć...- to jest moja ostatnia pasja...

    OdpowiedzUsuń
  12. Isabell- dziękuję za zabawę i zapraszam na następną. Będę do Ciebie zaglądać, by nauczyć się i podziwiać Twoje cudeńka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło