wtorek, 31 grudnia 2013

Koniec roku 2013

Moje drogie,
nim przejdę do podsumowania tego roku chciałam pokazać wam dwie przesyłki które dostałam  na Boże Narodzenie. Przepiękną, ręcznie robioną karteczkę dostałam od Natalii z bloga "Prostolinijność"


Kolejną karteczkę z niespodzianką dostałam od Tynki z bloga "Przez krótką chwilę ". Oprócz karteczki dostałam trzy inne i słodkiego pierniczka który pozostał ozdobą bo szkoda mi go schrupać :)


Dziękuję dziewczyny za pamięć i za przepiękne karteczki. Ze mnie taka zołza że w tym roku nikogo nie uraczyłam choć by karteczką. Przepraszam.
Dziękuję również wszystkim za świąteczne życzenia które dostałam ;)

Podsumowanie roku 2013 nie będzie zbyt długie bo i rok mi nie sprzyjał. Jeżeli chodzi o sam blog to spróbowałam kolejnych technik np. szydełka czy masy solnej. Zorganizowałam udane wymianki i inne zabawy. Bloga zaczęło obserwować coraz to więcej osób, otworzyłam fanpage na facebooku i to z powodzeniem.  Jednak najważniejszym celem w 2013 była dla mnie akcja dla Nadusii. Zebraliśmy mnóstwo nakrętek.Mało tego wy nadal je do mnie przesyłacie co ogromnie raduje moje serce bo nakrętki wciąż zbieramy. Spotkało mnie mnóstwo dobra z waszej strony. Dziękuję :) 
Jedynym moim niepowodzeniem było życie prywatne, jednakże dzięki waszym słowom otuchy udało wyjść mi się na prostą. I tu po raz kolejny wam kochani dziękuję :)


Na koniec nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam udanej nocy sylwestrowej :) Ja dziś będę świeciła na srebro :)


Wszystkiego dobrego na Nowy Rok 2014 !


8 komentarzy:

  1. Tobie równiez wszytskiego dobrego by ten Nowy przyniósł jak najwięcej rzeczy dobrych i ciepłych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie i Twoim Bliskim życzę wszystkiego najlepszego na 365 dni 2014 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, spełnienia marzeń i wszystkiego,czego sobie tylko zażyczysz w tym Nowym roku :) Od Pawła również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co dobre oby i w życiu prywatnym ci się poukładało, a ja mam kolejną partię nakrętek :) prześlę niebawem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło