środa, 4 stycznia 2012

Prezenty

Rok 2012 zaczął się dla mnie radośnie a to m.in za sprawą prezentów którymi zostałam obdarowana:) I właśnie teraz mam zamiar się przechwalać nimi (wiem że to nie wypada jednak muszę pokazać wam co dostałam) :D

Na początek wygrane candy o którym już wspominałam. Candy wygrałam u Joasi z bloga "Jaka kolacja". Nawet nie wyobrażacie sobie mojej miny i radości w oczach gdy dostałam paczkę...

Ze szczęścia poleciały łzy gdy zobaczyłam jej zawartość.....

A tu wszystkie wspaniałości razem. Wspomnę tylko że słodkości nie przetrwały nawet jednego dnia :)

W paczuszce były m.in cudownie pachnące perfumy. Opakowanie perfum również mnie zachwyciło...

A tu małe zbliżenie na śliczne pudełeczko i złotą ramkę...

W paczce znajdował się również kalendarz adwentowy który zdecydowanie będzie służył mi przy następnych świętach. Gdy go rozpakowałam oniemiałam z zachwytu, sami zobaczcie...

Dziękuję kochana Joasiu za tak wspaniałą paczkę :) Sprawiłaś mi dużo radości...

A teraz kolej na kolejny prezent który dostałam od mojej koleżanki Kamili:)
W paczce którą dostałam osobiście znalazła się wspaniała torebka (kolejna do kolekcji, uwielbiam!), dwie włoskie kawy w komplecie z czajniczkiem do zaparzania espresso :) oraz dwie francuskie czekolady..mniam...

Ale to nie wszystko bo znalazło się tam też kilka ciuszków:) czyli to co kobiety lubią najbardziej :D

Był jeszcze śliczny płaszcz na zimę ale jego już nie fotografowałam.

Dziękuję ci kochana Kamilko za te wspaniałości:) Nie potrafię opisać swojej radości..

A na koniec zapraszam na włoskie espresso z kawałkiem czekolady...

Obrusik widoczny na powyższym zdjęciu jest od Joasi:)

Jeszcze raz dziękuję z głębi serduszka kochane dziewczyny za prezenty...
Buziaki...

Ps. Witam również moich nowych obserwatorów, mam nadzieje że zostaniecie ze mną na dłużej a nie tylko na czas candy :)
Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. WOW! No to się nazywa pożądne obdarowanie kogoś! Pozazdrościć taaaakiej fury prezentów i hojności dziewczyn:) Widzę, że nia ja tylko się dziś chwalę na blogu:D Obie mamy czym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest sie czym chwalic ,bo same wspaniałości dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no no a to ci wypasione prezenty , gratuluję, masz się z czego cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż za wspaniałości, aż uśmiech pojawia się na twarzy...
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fura prezentów :D Jest się czym chwalić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ prezenty, tylko pozazdrościć :) kalendarz adwentowy - cudo :) pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty.Gratuluję:)
    Ciepło Cię pozdrawiam i serdecznie dziękuje za odwiedziny na blogu i miłe słowa:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale prezenty!!! Pozazdrościć! :)
    Dziękuję za udział w moim candy na nowy rok, życzę powodzenia jak przyjdzie czas losowania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. gdybym dostała takie prezenty tez bym się pochwaliła :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj,
    wyobrażam sobie TWOJĄ radość po otrzymaniu takich prezentów, sama przez to przechodziłam tutaj w blogowym świecie więc podzielam Twoją radość:)
    Dziękuję za udział w moim Candy i odwiedziny:)
    pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale piękne prezenty. Takie czary-mary zdarzają się rzadko.

    A w Nowym Roku życzę Ci dużo weny twórczej, zdrowia i pięknych chwil !

    Pozdrawiam ciepło !!

    OdpowiedzUsuń
  12. No wspaniałości, ja ciągle mam nadziję że jakieś candy wygram i własnie myślę nad zorganizowaniem własnego na dobry początek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za udział w mojej rozdawajce. Pozdrawiam serdecznie :)
    Monika/Kamino70

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładną szatę graficzną przybrał Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo:) teraz już przy tym zostanę na dłużej..

      Usuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło